Rozprávka o Všemohúcnosti Stvoriteľa

4. marca 2022, rozpravkar, história rozprávky večnosť zázraky život

Väčšina ľudí od malička poznajú rozprávky! Najkrajšou rozprávkovou Knihou je Biblia! Nielen preto, že je vzdelávacia Kniha, ale aj preto, že nás informuje o všetkom, o čom by sme my, ľudia-pozemšťania chceli vedieť. A o tom, aj o mnohých iných témach nás pod inšpiráciou informoval Boží prorok Izaiáš, ktorý medzi iným napísal:

“Pamätajte na to a buďte odvážni, vezmite si to k srdcu, previnilci! Pamätajte na dávne veci, že ja som Boh a nikto iný. Ja som Boh a nikto nie je ako ja. Od začiatku oznamujem koniec a oddávna to, čo sa ešte nestalo. Hovorím: ‚Moje rozhodnutie bude platiť, urobím všetko, čo chcem’.” – Izaiáš 46:8-10.

Vedel Všemohúci Stvoriteľ, že niektoré z jeho inteligentných bytostí (anjeli alebo ľudia) sa proti nemu vzbúria? Absolútne vedel! Tak prečo im v tom nezabránil? Lebo on im dal slobodnú vôľu, ale aj inteligenciu, aby robili rozumné rozhodnutia v živote tak, aby si ho zaslúžili večne! Okrem toho ich varoval: ak budete neposlušní, tak sa vrátite do tej istej neexistencie, v ktorej ste boli predtým (1. Mojžišova 2:17)!